Friday, August 24, 2012

Welcome Back!

Hey guys, haha, masa aku tengah update blog ni, gelap gelita... Guess what? Aku nak lebih privasi... Tak ada la orang asyik kacau aku masa menaip ni. Ok. firstly, aku ada kenal DUA orang perempuan ni. Nama secret. (of course). Yang pertama macam suka je kat aku, aku pun tak tahu nak buat macam mana. Gadis kedua pula, aku berkenan tapi dia ni... Macam mana ya? Susah nak dapat, erti kata lain aku kena usaha lebih sikit... Kalau macam ni, siapa yang harus aku ketuk and masuk ke pintu hatinya? Dua-dua baik, haish! susah betul... Kalau aku pilih salah satu pun, tak lama punya... Because kalau dah hati sangkut kat jala di pantai cinta orang lain, ikan yang paling cantik pun x pandang, kan? Oh, btw, raya korang tahun ni seronok? Seronok, seronok jugak. PMR jangan lupa... Trial sudah, tinggal PMR yang betul je. Duit raya aku? Huh! X payah tanya la... Mind set aku tahun ni, orang nak bagi, bagi. Kalau tak nak bagi aku kisah apa? Masa budak-budak je semangat kutip duit raya sana sini... Dah MATANG, kurang/tak ada semangat. Nak-nak PMR tak setel-setel lagi... Adoyai... Ok lah, itu je... Nak study pulak ni... Bye, have a nice day guys...

No comments:

Post a Comment